* English*
ウェスタン・ミシガン大学(Western Michigan University) 総合学術研究科( College of Arts and Sciences) 評価学(Interdisciplinary Ph.D. in Evaluation)
博士課程 , 2016年12月 , 修了
博士(評価学) (Doctor (Evaluation)) , ウェスタン・ミシガン大学(アメリカ合衆国) (Western Michigan University (U.S.A)) , 課程 , 2016年12月
本務 , 旭川医科大学 インスティテューショナル・リサーチ室 , 講師 , 2019年07月 ~
Duty Asahikawa Medical University Institutional Research Office , Lecturer , 2019.07 -
英語 :Satoshi Ozeki, Sachiko Kasamo, Hiroyasu Inoue, Seiji Matsumoto , Does regional quota status affect the performance of undergraduate medical students in Japan? A 10-year analysis , International Journal of Medical Education (13) (307 - 314) , 2022
英語 :Ozeki, S, Hayashi, T, Shorb, P, McLaughlin, M, Hughes, C.W , Implementing Program-Level Learning Outcomes in Japanese Higher Education: Insights from Quality Assurance Approaches Adopted by the United Kingdom , Proceedings of the 2021 11th International Congress on Advanced Applied Informatics (81) (221 - 229) , 2022
英語 :Satoshi Ozeki, Sachiko Kasamo, Hiroyasu Inoue, Seiji Matsumoto , Essential Milestones in Japanese Medical Education and Data Utilization with Practical Cases from a Regional Medical University , International Journal of Institutional Research and Management, 6 (1) (15 - 29) , 2022
英語 :Ozeki, S, Hayashi, T, Shorb, P, McLaughlin, M, Hughes, C.W , Implementing Program-Level Learning Outcomes in Japanese Higher Education: Insights from Quality Assurance Approaches Adopted by the United Kingdom , Proceedings of the 2021 11th International Congress on Advanced Applied Informatics (IIAI-AAI) , 2021
英語 :Satoshi Ozeki, Chris L.S.Coryn, Daniela C.Schröter , Evaluation logic in practice: Findings from two empirical investigations of American Evaluation Association members , Evaluation and Program Planning, 76 , 2019
国際会議 :International Conference on Research into Higher Education 2022 , 2022年12月 , An Investigation into Key Characteristics of Learning Support in Japanese Higher Education: Findings from a Nationwide Survey
国際会議 :International Conference on Research into Higher Education 2022 , 2022年12月 , Implementing and Assessing Effective Program Quality Practices in the Japanese Higher Education Context: A Mixed Methods Analysis of National Trends and Institutional Experiences
国際会議 :International Conference on Research into Higher Education 2021 , 2021年12月 , What Areas of Medical School Education do Graduates Consider Important? -Findings from an Alumni Survey-
国際会議 :2021 Assessment Institute , 2021年10月 , Improving student learning through integration of successful assessment practices implemented at Japanese universities
国際会議 :An International Association for Medical Education 2021, The Virtual Conference , 2021年08月 , What qualities of students do Japanese medical schools seek?: A quantitative text analysis of admission policies
国際共同研究加速基金(国際共同研究強化(B)) , 2022年10月 ~ 2027年03月 , 高等教育の外部質保証と内部質保証を繋ぐ教育プログラム評価モデルの国際共同開発
2022年 , 分担者
基盤研究(C) , 2021年04月 ~ 2025年03月 , 教学マネジメントのためのデータ活用に関する総合的研究
2021年 , 分担者
2022年 , 分担者
若手研究 , 2020年04月 ~ , 医師養成の医学部における教員評価制度の実証的な比較研究
2020年 , 代表者 , 1,170,000円
2021年 , 代表者 , 1,170,000円
2022年 , 代表者 , 1,430,000円
基盤研究(C) , 2020年04月 ~ , 正課教育と正課外教育をつなぐ学習支援に関する総合的研究
2021年 , 分担者
2022年 , 分担者
2022/12/14 更新
Copyright (C) 2012~ Asahikawa Medical University, All Rights Reserved.